Pilates ile Zayıflama ve Bölgesel İncelme Hareketleri
Pilates ile Zayıflama ve Bölgesel İncelme Hareketleri

Pilates, hem eğlenceli hemde sağlıklı ve benzerlerine göre daha hızlı kilo verip, incelmenizi zayıflamanıza yardımcı olacak hareketleri çok kolay bir biçimde yapabilceğiniz, bir dizi hareket ve egzersizler bütünüdür. Pilates ile özellikle karın, kalça, bel ve basen bölgelerinizde birikmiş olan yağları eğlenceli ve yorucu olmayan hareketler ve egzersizler ile kısa süre eriterek, yeni ve sağlıklı bir forma kavuşabilirsiniz.

Pilates hareketleri, gymball ya da pilates topu olarak bilinen yuvarlak ve esnek yapılı bir top ile yapılır ve bu esnekliği sayesinde çok çeşitli hareketleri üzerinde gerçekleştirme imkanı sunar.

Egzersizlere Başlamadan Önce Dikkat Edilmesi Gerekenler;
Pilates felsefesi denge ile sporu bir arada birleştirmektir. Onun için pilates ile egzersizlere başlamadan önce ilk ve en önemli dikkat etmeniz gereken nokta, pilates topu üzerinde denge kurabilmeyi öğrenmektir ve hızlı hareketler yerine ağır yavaş hareketlerle kendinizi yormadan keyifle bu hareket ve egzersizleri uygulamanızdır.

Çalışmalarınıza vücudunuzu birden yorup kas ağrılarına maruz kalmamanız adına az sayılardan başlayarak örneğin ilk kez başlayanlar hareketleri 8 kez tekrar etsin, 3 gün o şekilde devam edilebilir, 4 gün sayı 12 ye çıakrtılabilir, 2-3 günde o şekilde devam edilebilir, daha sonra 15′e kadar çıkılarak setler 15 kez tekararlanan periyotlardan yapılarak devam edilebilir.

Karın Kası Egzersiz Örnekleri - Pilates Topu ile
Sırt ve Bel için Egzersiz Örnekleri - Pilates Topu ile
Göğüs Kasları için Egzersiz Örnekleri - Pilates Topu ile
Omuz Genişletme için Egzersiz Örnekleri - Pilates Topu ile
Selülit Giderici ve Bacaklar için Egzersiz Örnekleri - Pilates Topu ile
Kol ve Pazu Kasları için Egzersiz Örnekleri - Pilates Topu ile