Mekik Çekmek Zayıflatır mı ?

Günümüzde özellikle yoğun tempolu iş ortamlarında ; çalışan kişiler için egzersiz yapmanın oldukça olumlu etkileri olduğu bilinmektedir. Egzersizin bazı püf noktalarının bilinmesi etkilerinin artırılması açısından büyük bir öneme sahiptir. Vücutta yağ yakımının hızlandırılması açısından dikkat edilmesi gereken en önemli konu aç karnına yapılan egzersizlerdir. Sabahları aç karnına yapılan yürüyüşlerin ve hafif tempo koşuların etkileri saymakla bitmeyecek kadar fazla olmaktadır.

Mekik Aleti ve Mekik Aletleri :

Eğer sabahları aç karnına egzersiz yapmaya fırsat bulamıyorsanız akşamları yemek yemeden önce de egzersiz yapabilirsiniz. Bu durumunda oldukça olumlu etkileri bulunmaktadır. Hemen her egzersiz yönteminden önce 20 şer dakikalık esneme hareketleri yaparsanız da oldukça faydalı olacaktır.

Mekik Çekmek : Zemine sırtüstü uzanın. Mekik çekilmesinin en püf noktası dizlerin birleştirilmesidir. Bu sayede daha olumlu sonuçlar elde edileceğinin bilinmesi de oldukça önemlidir. Aynı şekilde iki elin enseye koyulması da yağ yakılımını olumlu yönde etkiler. Gün içerisinde 50 kez mekik çekilmesi gerekmektedir.Bu seviyede ve düzenli olarak çekilen mekik zayıflamaya ve yağ yakımında kesin etki sağlayacaktır.