Erkeklere Özel     
Bayanlara Özel     
indirimdekiler     
 
Ağırlık Eldivenleri
Ağırlık Kemerleri
Ağırlık Sehpaları
Atlama ipleri
Ayak Ağırlıkları
Bar ve Plakalar
Çalışma istasyonları
Dambıllar
Diğer Ürünler
Elektronik Kas Çalıştırıcılar
Eliptik Bisikletler
Fitness Setleri
Göğüs-El-Ayak Yayları
Kapı Barları ve Şınav Barları
Kondisyon Bisikletleri
Kondisyon Kürekleri
Koşu Bandı Aksesuarları
Koşu Bantları
Kronometre
Masaj Cihazları
Mekik Aletleri
Minderler (Yoga-Pilates-Egzersiz)
Pilates Aletleri
Sağlık Topları
Step Aletleri
Termal Sauna Ürünler
Trambolin
Tv ' deki Ürünler
Twister
Zayıflama Ayakkabıları
Zayıflama Bantları
Zayıflama Eşofmanları
Zayıflama Kemerleri
Zayıflama ve Selülit
Zayıflatıcı Bel Korseleri
 
 
Badminton Ürünleri
Basketbol Ürünleri
Beyzbol Ürünleri
Boks Malzemeleri
Dizlik ve Bileklikler
Futbol Ürünleri
Masa Oyunları
Masa Tenisi Malzemeleri
Paten Kaykay ve Scooter
Voleybol Ürünleri
 
   
 
Balık Tutma Malzemeleri
Dürbün ve Teleskoplar
Deniz Eğlence Ürünleri
Şişme Botlar
Şişme Yataklar
 
Trambolin Nasıl çalışır ?

Trambolin Nasıl çalışır ?

Trambolinde sıçramak bağışıklık sistemini güçlendirmeye,vücudun temizlenmesine ve kilo vermenize yardımcı olur.
Kesinlikle tavsiye ederim..
Sizin için aşağıya trambolinle ilgili bir yazı ekledim..
Yalnız size tavsiyem egzersize başlamadan önce en az 15 dakika ısınmanız..a.s.

Ne kadar süreyle zıplamalısınız?
5 dakikalık seanslarla başlayın ve giderek gelişen zindelik durumunuza göre dereceli olarak artırın. Haftada 3 seanstan başlayarak günde 3 seansa kadar çıkın ve seans başına 15 dakika çalışın..

Önerilen egzersizler

Trambolinde amaç yalnızca yapabileceğiniz kadar yükseğe zıplamak değildir, aynı zamanda da çeşitli ritmik zıplama hareketleri size fayda sağlar. Dengenizi, koordinasyonunuzu ve dayanıklılığınızı güçlendirmek için farklı hareketler yapın:

Hafif sıçrama: Trambolini kullanmaya yeni başlayanlar trambolinin yüzeyinden ayaklarını kesmeden yavaş yavaş sıçrama hareketidir.
Yürüme, koşma: Bir kez trambolin üzerinde denge kurulduktan sonra dizleri yukarıya çekilerek yapılan yürüyüş ve koşu hareketidir.

Twist: Ayaklarını tek bir yöne doğru bakıp, vücudun üst kısmının ise diğer yöne doğru baktığı konumda yapılan bir o yöne, bir buyöne sağlı sollu sıçrama hareketidir.

Jumpin Jacks: Klasik “jumpin jack” olarak bilinen hareketin (aşakları ve kolları açarak sıçrama) trambolin üzerinde yapılmasıdır. Bu daha gelişmiş bir harekettir ve trambolinde yapıldığında adaleleri ve kardiyovasküler dayanıklılığı geliştirir ve eklemleri, sert bir zeminde yapıldığından daha fazla korur.

                     Trambolin Kategorisine Geri Dön !!!

                En Çok Satan Trambolin

Trambolin Hakkında Merak Edilenler
Trambolin - Trambolin ile Zayıflama
   6502 defa okundu.
Trambolin - Trambolin Nasıl çalışır ?
   5176 defa okundu.
                                             

Bu Sitede Kullanılan Resimler, Metinler ve Diğer Tüm İçerikler Sporaletleri.gen.tr 'nin İzni Olmadan Basılı veya Elektronik Ortamda Kullanılamaz ve Çoğaltılamaz.

Her Hakkı Saklıdır © 2007-2014